amerika-final-chapter-special-edition.reismee.nl

The final day of the final chapter

Vandaag gaan we naar huis, de vakantie zit erop. Na het ontbijt in het hotel mogen we op de kamer blijven tot één uur en om 13.30 uur hebben we de shuttlebus besteld. We wegen onze koffers en zijn te zwaar, wat we al dachten. Voor de zekerheid kijk ik nog even op de site van Delta waar we mee vliegen. Ruimkoffer 50 lbs en de handbagage maakt niet uit hoe zwaar, oke, we gaan het even anders doen. Grote koffers tot 50 lbs gevuld, de rest in de roll-on en rugtassen. Na nog eens wegen hebben we allebei 500 gram te veel, we zien wel. Het is inmiddels 13.30 uur als we in de shuttlebus stappen, er stapt ook een stewardes en piloot in waar we nog even mee praten over dat we Boeing hebben bezocht en hoe (snel) de toekomst eruit gaat zien. De piloot vraagt waar we heen gaan, Amsterdam, hij ook! De piloot van een eerdere vlucht naar A'dam. Zijn vlucht heeft al vertraging zegt hij en vraagt naar onze. Wij hebben ook vertraging, we vliegen nu om 18.15 uur, was 17.20 uur, dus we zijn lekker op tijd! Als we bij het koffer wegen komen zegt ze dat we een pond teveel hebben en of we er iets uit willen halen of $ 95,- extra betalen. We halen er een paar schoenen uit en het is goed! Ik bind ze aan mijn rugzak, dat mag wel ;) Om 15.15 uur hebben we alles doorlopen en wachten bij de gate, tijd om mijn laatste verhaal nog even te doen. We raken nog in gesprek met een Amerikaan die gaat verhuizen naar de Fillipijnen en zijn hond mee zou nemen maar niet gelukt is door allerlei rompslomp, hij dacht alles goed geregeld te hebben. Hij vraagt nu zijn exvrouw de hond na te sturen, daar is de hond nu, sneu.

Nog even leuk om te vermelden is dat we gedurende deze reis van New-York naar Seattle 4003 miles hebben afgelegd (met de Hurricane), in 17 staten hebben gereden door vier tijdzones. Het was weer een geweldige reis in een fantastisch land met een geweldige natuur!
Ik vond het leuk om jullie mee te nemen middels onze verhalen en hoop dat jullie er net zo van genoten als ik van het schrijven, dankjulliewel!!

Caroline

Het was ook fantastisch om met jullie mee te reizen!!
Je schrijft ontzettend leuk ??

Sjors

Ja echt wel, zeker genoten van je reisverslag

Betty

Het was erg leuk jullie zo te kunnen volgen.
Jullie zijn nu (als het goed is) geland op Schiphol.
Welkom thuis lieve mensen ????

Raymond

We hebben genoten van jullie verhalen.
Welkom thuis

Wilma

Nou super leuk hoor al die verhalen . Echt te gek zo door Amerika te reizen .