amerika-final-chapter-special-edition.reismee.nl

Future of flight

Boeing, future of flight, was fascinerend om te zien. Hoe snel de ontwikkeling gaat. Ik heb een drone laten vliegen, Peet heeft een zelf samengesteld vliegtuig gevlogen en we hebben in de lift van de toekomst gestaan. Ik heb het altijd bijzonder gevonden hoe zo'n zwaar vliegtuig van de grond kan komen. We kregen een film te zien hoe dat Boeing zover gekomen is en hoe het is uitgebreid sinds de vorige eeuw. We hebben op het skydek gestaan en gekeken naar een remtest van een nieuwe Boeing. Ze worden behandeld met een coating die lichtgroen is tegen corrosie en weersinvloeden. Als ze aangekocht zijn worden ze in de kleur van de maatschappij gespoten. Alles wordt daar gebouwd, ontworpen en in elkaar gezet met grote kranen.Boeing werkt ook samen met NASA, is ook de hoofdaannemer voor hetInternational Space Stationen heeft reeds een aantal grote componenten gebouwd. Ook was bijvoorbeeld het draagvliegtuig van despaceshuttle, deShuttle Carrier Aircraft, een Boeing 747. Was leuk om gezien te hebben!
Als we daar vandaan rijden halen we, op aanraden van een medewerker bij Boeing, nog één keer een hamburger met fries!
Morgenochtend de koffers inpakken, daarnagaan we de Hurricane, ons huis ver van thuis, naar Ferndale brengen. Dat is zo'n 85 mls, anderhalf uur rijden. Peet in de Hurricane en ik met de Dodge er achteraan. Als dat is gedaan kijken we hoeveel tijd we nog hebben om nog iets te ondernemen. Vandaag was een mooie dag, het zonnetje scheen maar nu in de Hurricane regent het alweer. Ik ben aldoor nog van plan even een foto te nemen van het RV park, morgen maar even kijken of het lukt!

pap en mams

morgen naar huis nou gezellig he ik wens jully ngoeie reis terug defoto s zijn mooi hoor mooie omgevingnou ik zien jully als jully thuis zijn he goeie reis he